ترویج فرهنگ قرآنی محور اساسی دانشگاهیان باشد
کد خبر: 3994653
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

ترویج فرهنگ قرآنی محور اساسی دانشگاهیان باشد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: انتظار می‌رود تمامی دانشگاهیان در این زمینه همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای داشته و برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

رضازاده// ترویج فرهنگ قرآنی محور اساسی دانشگاهیان باشدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، 11 شهریورماه، در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل، اظهار کرد: انتظار ما از دانشگاهیان اهمیت به تبیین آموزه‌های قرآنی است تا مسیر هدایت و معنویت در جامعه هموار شود.

وی بیان کرد: پروردگار متعال بهترین ارمغان‌ها به بشریت را در قرآن کریم خلاصه کرده که متولیان مربوطه بایستی در کنار تمامی حوزه‌ها به این مسئله اهمیت ویژه قائل شوند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: تبیین قرآن و نشر و ترویج این مهم در زندگی نسل جوان، در حقیقت ادامه راه پیامبر اکرم(ص) بوده که با توجه به این مسئله می‌توانیم به اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

شریفانی تصریح کرد: نشر بی‌کم و کاست قرآن از زمان پیامبر اکرم(ص) جزو وظایف و رسالت خطیر و حساسی بوده که هم‌اکنون نیز بایستی به این امر مهم توجه شود.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود تمامی دانشگاهیان در این زمینه همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای داشته و برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام
captcha