دوره‌های آموزشی در خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3994372
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

دوره‌های آموزشی در خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل برگزار می‌شود

مسئول خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل، از آغاز فعالیت‌های این خانه قرآنی به منظور غنی‌سازی اوقات قرآنی دانش‌آموزان خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی قرآن به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی در خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل برگزار می‌شودفاطمه خدایی، مسئول فرهنگی خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، از آغاز فعالیت‌های این خانه قرآنی به منظور غنی‌سازی اوقات قرآنی دانش‌آموزان خبر داد و افزود: دوره‌های آموزشی قرآن به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: این فرصت پیش آمده بهترین فرصت برای انس گرفتن دانش‌آموزان به ویژه در سنین پایین با نور قرآن و یادگیری شیوه و روش صحیح زندگی کردن است و قرآن کریم در این زمینه می‌تواند برای خانواده‌ها راه‌گشا باشد.

مسئول خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل، خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزشی قرآن به صورت حضوری و مجازی با حضور اساتید مجرب قرآنی در بخش‌های کارگاه سبک زندگی قرآنی(مجازی)، تجوید تخصصی عملی (مجازی)، مفاهیم سطح یک(مجازی)، حفظ کودکان و حفظ بزرگسالان(حضوری)، فصیح‌خوانی(حضوری)، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم(حضوری) برگزار می‌شود.

خدایی با تأکید بر اینکه کلاس‌های حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام، در این دوره‌ها مشخصات فردی خود را به شماره ۰۹۱۴۷۰۱۲۸۰۱ در پیامرسان‌های مجازی ارسال کنند.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم حفاظت از جان و سلامتی مردم، پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در محافل به‌عنوان بخش مهمی از اقدامات در برپایی این محفل‌های قرآنی است.

انتهای پیام
captcha