برنامه «شنبه‌های مشاوره» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3994390
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

برنامه «شنبه‌های مشاوره» در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، از ارائه مشاوره به تیم‌های برگزیده ارائه کننده ایده در مرکز نوآوری و شتاب‌دهی اردبیل خبر داد.

رضازاده//برنامه «شنبه‌های مشاوره» در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، دهم شهریورماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: برنامه «شنبه‌های مشاوره» به همت مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان اردبیل و با همکاری شتاب‌دهنده‌های جاویدان و تیک‌آپ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به انتشار فراخوان جذب ایده‌های فناورانه و خلاقانه مرکز نوآوری و شتابدهی اردبیل در خردادماه سالجاری، خاطرنشان کرد: از 14 ایده ارسال شده به این فراخوان که با هدف حمایت از ایده‌های جوانان در زمینه گیاهان دارویی و گردشگری منتشر گردید بعد از برگزاری جلسات ارزیابی 7 ایده با کسب امتیاز لازم برگزیده شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، اضافه کرد: این مشاوره‌ها با هدف مساعدت به تیم‌های منتخب برای تکمیل و عملیاتی کردن ایده‌های خود هر هفته روز شنبه از ساعت 10 الی 14 در محل مرکز نوآوری و شتاب‌دهی اردبیل برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند از این برنامه تسهیل‌گری استفاده کنند.

اوچی‌اردبیلی به ادامه برگزاری جلسات مشاوره برای تیم‌های منتخب مرکز نوآوری و شتاب‌دهی اردبیل و استفاده از افراد مجرب و خبره در ارائه مشاوره‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: این مشاوره در زمینه‌های کارآفرینی، کسب و کارهای استارتاپی، گردشگری و آی‌تی ارائه می‌شود.

وی کمک به توسعه کسب و کارهای دانش‌محور و شناسایی، نیازسنجی، آسیب‌شناسی، جذب، حمایت و راه‌اندازی ایده‌های کارآفرین با قابلیت تجاری‌سازی و اشتغال‌زایی و شتاب‌دهی به فعالیت‌های کسب و کارهای جوان استان را از اهداف فعالیت مرکز نوآوری و شتاب‌دهی اردبیل عنوان کرد.

اوچی‌اردبیلی به نقش و اهمیت جوانان در ورود به عرصه‌های خلاقیت و کارافرینی در کشور اشاره و اظهار کرد: برای توسعه اشتغال‌زایی و رونق استان باید آموزش مهارت‌های خلاقیت و نوآوری به قشر جوان و فارغ‌التحصیل و جویای کار ارائه شود.

گفتنی است مجوز فعالیت مرکز نوآوری و شکوفایی استان اردبیل با زمینه فعالیت «گیاهان دارویی و گردشگری» در راستای عملیاتی کردن تفاهم‌نامه منعقد شده میان جهاد دانشگاهی و وزارت ورزش و جوانان، فروردین‌ماه سال 1400 از سوی سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان کشور صادر شد و این مرکز اردیبهشت ماه به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام
captcha