کتاب «پیشرفت در تریبولوژی سبز» منتشر شد
کد خبر: 3993927
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

کتاب «پیشرفت در تریبولوژی سبز» منتشر شد

به همت انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، کتاب «پیشرفت در تریبولوژی سبز تکنیک‌های سبز و سنتی» با رویکردی به رشته‌های فنی و مهندسی مواد و مکانیک منتشر شد.

رضازاده// کتاب «پیشرفت در تریبولوژی سبز» منتشر شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، به همت انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، کتاب «پیشرفت در تریبولوژی سبز تکنیک‌های سبز و سنتی» با رویکردی به رشته‌های فنی و مهندسی مواد و مکانیک منتشر شد.

این کتاب توسط جی. پائولو داویم در سال 2017 تالیف گردیده و توسط دکتر سعید بنائی‌فر، حمید انصاری مقدم، علیرضا خاوندی و رضا توانگر به زبان فارسی ترجمه شده است.

کتاب مذکور اطلاعات جدیدی در مورد مواد تریبولوژیکی، آماده‌سازی و عملکرد تریبولوژی ذرات سرامیکی با پایه زیستی از ضایعات برنج، رفتار تریبولوژیکی و شیمی‌ اصطکاکی Ti3SiC2 در آب و الکل‌ها، مدل‌سازی و تحلیل فشار فیلم روغن یک یاتاقان ژورنال هیدرودینامیکی روانکاری شده به وسیله روانکار‌های زیستی بر پایه نانو با استفاده از یک طراحی دی- اپتیمال و عملکرد سایش کامپوزیت پلی‌استر تقویت شده با فیبر دانه نخل روغنی کهنه شده در محلول‌های روغن ترمز را در پنج فصل و 168 صفحه ارائه داده است.

کتاب «پیشرفت در تریبولوژی سبز» به عنوان یک کتاب تحقیقاتی برای دوره مهندسی یا به عنوان موضوعی در مورد تریبولوژی سبز در سطح کارشناسی ارشد و به عنوان مرجعی مفید برای اساتید دانشگاه، محققان، مهندسان مکانیک، مواد، محیط زیست و تولید، متخصصان در تریبولوژی سبز و صنایع مرتبط مورد استفاده قرار گیرد.

لازم به ذکر است این کتاب به قیمت 400.000 ریال در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha