پیشکسوتان دفاع مقدس معلمان رزمندگان جوان هستند
کد خبر: 3993175
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

پیشکسوتان دفاع مقدس معلمان رزمندگان جوان هستند

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس بهترین آموزگاران رزمندگان جوان برای آموختن ارزش های ناب اسلامی و انقلابی هستند.

رضازاده// پیشکسوتان دفاع مقدس معلمان رزمندگان جوان هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدعلی تدین، فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل، چهارم شهریورماه در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، اظهار کرد: مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و هنری جزو اولویت‌های اساسی است و به همین منظور تاکنون در خدمت به نظام و مردم ولایتمداری به عنوان اصل اول مطرح بوده و ایثارگری‌ها در کشور ماندگار است.

وی بیان کرد: بدنه سپاه از اول تأسیس تاکنون مردمی و مخلص و انقلابی بوده و این تربیت در سایه تکیه به مکتب سید الشهداء(ع) حاصل شده و این موضوع زبانزد عام و خاص است.

تدین تصریح کرد: پیشکسوتان سرمایه‌های معنوی و تربیتی رزمندگان جوان هستند و پیشکسوتان دفاع مقدس بهترین آموزگاران رزمندگان جوان برای آموختن ارزش های ناب اسلامی و انقلابی هستند.

وی اظهار کرد: امید می‌رود در راستای اشاعه برنامه‌های مورد نظر در این زمینه اقدامات اساسی و لازم مبنای کار قرار گرفته تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.
انتهای پیام
captcha