معرفی روستای اندبیل خلخال به عنوان روستای قرآنی ایران
کد خبر: 3989787
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

معرفی روستای اندبیل خلخال به عنوان روستای قرآنی ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: روستای اندبیل خلخال به عنوان روستای قرآنی ایران انتخاب می‌شود.

رضازاده// روستای اندبیل خلخال به عنوان روستای قرآنی ایران انتخاب می‌شود
به گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۱۹ مردادماه، در آئین معرفی روستای قرآنی اردبیل، اظهار کرد: روستای اندبیل خلخال به عنوان روستای قرآنی ایران انتخاب می‌شود که بی‌شک انتخاب این روستا الگوسازی و جهت‌دهی فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در روستا‌ها در جهت ترویج جریان‌سازی فرهنگ قرآن و عترت را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به این که هویت دینی و شبکه‌سازی فعالیت‌های قرآنی و عترت در استان اردبیل با جدیت بیشتری مورد توجه واقع شده است، گفت: سامانه اینترنتی ayat.farhang.gov.ir برای ثبت اطلاعات روستا‌های قرآنی کشور در نظر گرفته شده که در این طرح علاقه‌مندان اطلاعات روستای خود را بارگذاری کنند و در این زمینه ۷ روستای استان شرکت کرده‌اند.

بحرالعلومی تصریح کرد: سه روستای اندبیل خلخال، ایوریق هیر و احمدآباد مشگین‌شهر برای مشارکت در طرح ملی «انتخاب روستای قرآنی ایران» معرفی شده‌اند.

وی اظهار کرد: روستا‌های منتخب استان اردبیل از حمایت‌های همه‌جانبه‌ای در توسعه فعالیت‌های قرآنی برخوردار هستند که به همین منظور از استعداد‌های مهم قرآنی حمایت‌های مادی و معنوی به عمل خواهد آمد.
 
خبرنگار: ابراهیم عزیززاده
انتهای پیام
captcha