مسابقه کتابخوانی «عفاف و حجاب به سبک زندگی ایرانی – اسلامی» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3982549
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

مسابقه کتابخوانی «عفاف و حجاب به سبک زندگی ایرانی – اسلامی» در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، گفت: همزمان با هفته حجاب و عفاف، مسابقه کتابخوانی «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی – اسلامی»در اردبیل برگزار می‌شود.

رضازاده// مسابقه کتابخوانی «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی – اسلامی» در اردبیل برگزار می‌شودحجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی،‌ رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: همزمان با هفته حجاب و عفاف، مسابقه کتابخوانی «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی – اسلامی»در اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری این مسابقات با محوریت گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده که برای اقشار مختلف بانوان استان در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا 22 تیرماه در این مسابقه شرکت و برای حضور در این مسابقه، مشخصات خود را به همراه پاسخ سؤالات به صورت یک عدد 12 رقمی به سلامانه پیامکی 50005150031000 ارسال کنند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل تصریح کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و گرامیداشت یادگار حضرت زهرا(س) در جامعه است که علاقه‌مندان برای دریافت سؤالات مسابقه به سامانه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی مراجعه کنند.

حسنی اظهار کرد: فراخوان تولید محتوا با موضوع عفاف و حجاب در قالب شعر، عکس، دلنوشته، پادکست و رسانه ویدیوئی تا 21 تیرماه منتشر شده و مهم‌ترین هدف ما از اجرای برنامه‌های فرهنگی در بین بانوان و دانشجویان، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در مسئله حجاب و عفاف است.

انتهای پیام
captcha