مسئولیت‌ها به افراد دردشناس جامعه سپرده شود
کد خبر: 3982337
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

مسئولیت‌ها به افراد دردشناس جامعه سپرده شود

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس، گفت: در صورتی که مسئولیت‌ها به افراد دردشناس جامعه، آگاه به وضعیت و شرایط حوزه مربوطه سپرده شود، خروجی‌ها نیز قابل توجه خواهد بود.

رضازاده// مسئولیت‌ها به افراد دردشناس جامعه سپرده شودحجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: رفع مشکلات اقتصادی و تأمین معیشت مردم جزو اولویت‌های اساسی تیم اقتصادی دولت باشد و در این زمینه با در نظر گرفتن وضعیت اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه نسبت به تأمین کالاهای اساسی این قشر گام برداشته شود.

وی با اشاره به این که حمایت از اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه جزو اولویت‌های اساسی بوده که بایستی مبنای کار قرار گیرد، بیان کرد: انتظار می‌رود بدنه دولت نسبت به ساماندهی مشکلات اقتصادی کنونی ورود جدی داشته و برای بهبود وضعیت زندگی و امرار و معاش خانواده‌های بی‌بضاعت راهکارهای اساسی داشته باشد.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس، گفت: در حال حاضر بسیاری از مردم و جامعه ایثارگری به دلیل مشکلات بیکاری و اشتغال فرزندانشان با مشکلات اساسی مواجه هستند که به همین منظور رفع مشکلات مجلس و دولتمردان و تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه اولویت اساسی است.

موسوی تصریح کرد: در صورتی که مسئولیت‌ها به افراد دردشناس جامعه، آگاه به وضعیت و شرایط حوزه مربوطه سپرده شود، خروجی‌ها نیز قابل توجه خواهد بود که به همین منظور نیاز است کسی که به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب می‌شود از درد و آلام ایثارگران و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان آگاهی کامل داشته باشد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون نیازمند یک مدیریت قوی و توانمند با دولت جدید داریم که بی‌شک در این صورت خدمت به اقشار مختلف مردم و به خصوص ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا حتمی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha