یادمان شهدا در ورودی همه ادارات اردبیل احداث می‌شود
کد خبر: 3980336
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

یادمان شهدا در ورودی همه ادارات اردبیل احداث می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، گفت: یادمان شهدا در ورودی تمامی ادارات اردبیل با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، احداث می‌شود.

رضازاده// یادمان شهدا در ورودی تمامی ادارات اردبیل احداث می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، 6 تیرماه، در جلسه هماهنگی احداث یادمان‌های دفاع مقدس در ورودی ادارات استان در اردبیل، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز دستیابی به اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی درصدد هستیم تا به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی با اشاره به این که احداث یادمان شهدا و دفاع مقدس در استان اردبیل بایستی مورد توجه واقع شود، بیان کرد: از سال گذشته در این زمینه پیشنهاداتی به تصویب رسیده و آخرین اقدامات برای طراحی و ساخت یادمان مورد نظر مبنای کار قرار گرفته که به همین منظور طرح‌ها و محتواهایی به ادارات و دستگاه‌های اجرایی ارائه شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، بیان کرد: تداوم اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان اردبیل به‌عنوان یک اولویت اساسی در نظر گرفته شده و به همین منظور احداث یادمان شهدا برای بخشیدن عطر و بوی شهادت به فضاهای اداری با احداث یادمان شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

واحد تصریح کرد: در حال حاضر قدم‌های ماندگار و مؤثری برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس برداشته شده و تمام تلاش و جدیت ما بر این است تا جوانان و نسل امروزی را به حضور در برنامه‌های فرهنگی و معنوی تشویق کنیم.

وی بیان کرد: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی موظفند تا همکاری‌های لازم را برای اجرای برنامه‌هایی با محوریت ایثار و شهادت در استان داشته و از بستر فضای مجازی نیز بهره‌گیری کنند.

انتهای پیام
captcha