تدوین دانشنامه دفاع مقدس در اردبیل مراحل نهایی را طی می‌کند
کد خبر: 3971637
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در اردبیل مراحل نهایی را طی می‌کند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، گفت: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس در استان یک رسالت و وظیفه مهم است که به همین منظور یکی از برنامه‌هایی که در سال‌های گذشته در نظر گرفته تدوین دانشنامه دفاع مقدس در اردبیل است که هم‌اکنون مراحل نهایی را طی می‌کند.

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در اردبیل مراحل نهایی را طی می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ۲۵ اردیبهشت‌ماه، در دیدار با برخی مسئولان در اردبیل با اشاره به برگزاری برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: حفظ ارزش‌های ماندگار دوران دفاع مقدس با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا ۴۰ برنامه با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردبیل اجرا می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۷۴ یادمان در نقاط مختلف استان، بیان کرد: دستیابی به صیانت از ارزش‌های دوران دفاع مقدس در جامعه جزو ضروریات و اولویت‌های اساسی است که برای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی در جامعه باید تداوم یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد: مرحله نهایی تدوین دانشنامه دفاع مقدس در اردبیل در حال گذراندن است و در این زمینه برای بزرگداشت سالروز سوم خرداد تمهیدات لازم به عمل آمده است که امیدواریم اجرای این برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را با استفاده از بستر فضای مجازی به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

واحد افزود: پیش‌بینی برنامه‌های مختلف برای سوم خرداد ۱۴۰۰ از جمله تولید و پخش برنامه خاطره گویی، برگزاری محافل شعر و غبارروبی و برگزاری صبحگاه نیرو‌های مسلح در نظر گرفته شده و هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری مناسب این برنامه‌ها به عمل آمده است که امیدواریم به بهترین نحو باشد.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم و اساسی در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری استان معرفی نماد‌های شهدا و جانبازان است که با در نظر گرفتن چگونگی اهداف دفاع مقدس در جامعه باید در نظر گرفته شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای پیاده‌سازی اهداف والای دفاع مقدس جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha