نویسندگان راه نفوذ به اعماق خاطرات رزمندگان دفاع مقدس را دارند
کد خبر: 3979631
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

نویسندگان راه نفوذ به اعماق خاطرات رزمندگان دفاع مقدس را دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: نویسندگان راه نفوذ به اعماق خاطرات رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس را داشته و بی‌شک در تولیدات محتوایی نقشی حائز اهمیت و اساسی ایفا می‌کنند.

رضازاده// نویسندگان راه نفوذ به اعماق خاطرات رزمندگان دفاع مقدس را دارندبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، دوم تیرماه، در آیین رونمایی از کتاب هشت با موضوع دفاع مقدس در اردبیل، اظهار کرد: با گردآوری 25 اثر ارزنده از نویسندگان اردبیلی با موضوع دفاع مقدس درصدد هستیم تا در انتقال ادبیات و فرهنگ استان موثر باشیم.

وی با اشاره به این که این کتاب از ارزشمندترین آثار نویسندگان استان محسوب می‌شود، بیان کرد: تربیت نویسندگان به‌نام استان اردبیل یکی از اولویت‌های اساسی ما بوده و با توجه به این که نگارش این کتاب ارزشمند به دو زبان ترکی و فارسی یک اتفاق خاص است، می‌توانیم در راستای تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل، ادامه داد: با توجه به این که هزینه‌های قابل توجهی در برابر دشمنان و قدرتمندان داده شده و اهل قلم در یادآوری این هزینه نقش اساسی و قابل توجهی دارند، انتظار می‌رود در این زمینه اهتمام جدی به کار برده شود.

بحرالعلومی با اشاره به این که خاطرات نابی در هشت سال جنگ تحمیلی نهفته است، بیان کرد: انتشار کتاب‌هایی با چنین مضمون‌هایی و تولید محتوا در این زمینه می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر برای دستیابی به ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی رهنمون شود.

وی اظهار کرد: نویسندگان راه نفوذ به اعماق خاطرات رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس را داشته و بی‌شک در تولیدات محتوایی نقشی حائز اهمیت و اساسی ایفا می‌کنند که به همین منظور استفاده از این ظرفیت مهم بایستی در استان مورد توجه واقع شده و به صورت مناسب استفاده شود.

انتهای پیام
captcha