سعودی‌ها به دنبال کاهش مشارکت مردمی در پای صندوق‌های رای هستند
کد خبر: 3976179
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

سعودی‌ها به دنبال کاهش مشارکت مردمی در پای صندوق‌های رای هستند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، گفت: سعودی‌ها با پول‌های کثیف درصدد تحقق کاهش مشارکت مردمی در پای صندوق‌های رای هستند.

رضازاده // سعودی‌ها با پول‌های کثیف به دنبال کاهش مشارکت مردمی در پای صندوق‌های رای هستندسیدغنی نظری‌خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: تبلیغات گسترده دشمنان برای تضعیف نظام مقدس اسلامی ایران در نظر گرفته شده که در حال حاضر نیز به دنبال تشویق مردم برای رای ندادن هستند که به همین منظور در برابر تبلیغات گسترده معاندان نظام تمهیدات ویژه‌ای به کار گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: دشمنان تحمل دیدن ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی را ندارند که به همین منظور بایستی برای تبلیغات گسترده حضور مردمی در پای صندوق‌های رای اقدامات لازم انجام شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، گفت: یکی از نقشه‌های معاندان نظام مقدس ایران اسلامی کم کردن مشارکت مردم در انتخابات مردمی است که در این زمینه سعودی‌ها با پول‌های کثیف درصدد تحقق کاهش مشارکت هستند.

نظری‌خانقاه ادامه داد: حمایت از کاندیداهای با افکار انقلابی و جهادی یک لازمه اساسی و مهم است و بدون شک با انتخاب فردی با این خصوصیات در عرصه انتخابات، مطالبه‌گری در حوزه‌های مختلف اقتصادی و معیشتی محقق خواهد شد که امید می‌رود مردم در این زمینه مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و مبارزه با فساد اقتصادی یکی از اولویت‌های مهم برای نظام بخشیدن به وضعیت جامعه است که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی در این زمینه بتوانیم هر چه سریع‌تر کشورمان را ساماندهی کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم که این مسئله به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.

انتهای پیام
captcha