خدمت‌رسانی به مردم با قدرت بیشتری انجام شود
کد خبر: 3975175
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
امام جمعه اردبیل:

خدمت‌رسانی به مردم با قدرت بیشتری انجام شود

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، گفت: خدمات‌رسانی به جامعه اسلامی و انجام اقدامات به نحو شایسته و مطلوب نیازمند قدرت بیشتری است.

رضازاده // خدمت‌رسانی به مردم با قدرت بیشتری انجام یابدبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، 12 خردادماه، در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم وظیفه و رسالت خطیر و حساس مسئولان در قبال مردم است و سازمان تأمین اجتماعی مستثنی از این قضیه نبوده و مستقیماً با مردم سر و کار دارد.

وی با اشاره به این که این سازمان جایگاه ویژه‌ای در امر خدمت به مردم دارد، گفت: برای فراهم کردن زمینه آسایش و آرامش مردم به دنبال توجه به افراد آسیب‌پذیر بوده و با حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در استان به دنبال رفع مشکلات و موانع موجود هستیم.

امام جمعه اردبیل، ادامه داد: انتظار ما از مسئولان حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری است تا خدمت‌رسانی به مردم با قدرت بیشتر و رعایت موازین قانونی و تلاش مضاعف کارکنان تأمین اجتماعی باشد.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» مزین شده، مسئولان بایستی برای توسعه اهداف مشخص اقدام کرده و با حضور فعال در مراکز تولیدی و رفع موانع و مشکلات مردمی گام‌های اساسی در راستای رفع مطالبات مردمی بردارند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمت بی‌منت به مردم به کوری چشم دشمنان زمینه توسعه و رونق ایران اسلامی را به دنبال داشته و ضرورت دارد تا این مهم در جامعه اسلامی به صورت همه‌جانبه ترویج یابد.

انتهای پیام
captcha