عظمت کار کارگران مورد غفلت و بی‌توجهی واقع نشود
کد خبر: 3969001
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

عظمت کار کارگران مورد غفلت و بی‌توجهی واقع نشود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: پیامبر اکرم(ص) با عظمتی که داشتند دست کارگران را می‌بوسیدند و این یعنی عظمت بالای کار کارگران که نباید مورد غفلت و بی‌توجهی واقع شود.

عظمت کار کارگران مورد غفلت و بی‌توجهی واقع نشودبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۱۳ اردیبهشت‌ماه در مراسم تجلیل از کارکنان بنیاد شهید در اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اهدافی که در جامعه اسلامی باید به دنبال داشته باشیم قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارگرانی است که شبانه‌روز در تلاش هستند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر بیان کرد: در ایامی که این هفته مقارن با ایام شهادت امام علی(ع) است، باید خدمات‌رسانی به کارگران را از امامان معصوم(ع) الهام گرفته و در راستای جلب رضایت و تحقق مطالبات آنان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ادامه داد: کارگران در حقیقت منشأ خیر و برکت در جامعه هستند و انبیای الهی این مهم را همیشه مورد توجه قرار داده و پیامبر اکرم(ص) با عظمتی که داشتند دست کارگران را می‌بوسیدند و این یعنی عظمت بالای کار کارگران که نباید مورد غفلت و بی‌توجهی واقع شود.

شاهی تصریح کرد: خدمات‌رسانی به نیرو‌های خدماتی نیز در بین خانواده‌های شهدا و جانبازان یک اصول مهم و اساسی است که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده و تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم در این زمینه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: نباید از هیچ تلاشی در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدای والامقام فروگذار شود چرا که هر چه داریم مدیون خانواده‌های شهدا هستیم و این موضوعی نیست که خرد و کوچک شمرده شود و نیاز است برای تحقق اهداف مورد نظر همکاری‌ها گسترده‌تر شود.

انتهای پیام
captcha