راز ماندگاری نظام اسلامی با خون شهدا آمیخته است
کد خبر: 3974249
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

راز ماندگاری نظام اسلامی با خون شهدا آمیخته است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: راز ماندگاری نظام اسلامی با خون شهدا آمیخته شده و هدف ما نشان دادن مقام معظم و والای شهدا برای بشریت است.

راز ماندگاری نظام اسلامی با خون شهدا آمیخته استبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، هشتم خردادماه، در مراسم یادبود شهید والامقام «تعارف بیرامی» در مشگین‌شهر، اظهار کرد: راز ماندگاری نظام اسلامی با خون شهدا آمیخته شده و هدف ما نشان دادن مقام معظم و والای شهدا برای بشریت بوده که برگزاری یادواره‌های شهدا در این زمینه اولویت اساسی و مهم محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: خداوند متعال نیز به عنوان قدسی‌ترین مقام و منزلت شهادت را برگزیده و عالی‌ترین مقام را در وجود ائمه اطهار (ع)، امامان و شهادت به بشریت نشان داده که اهمیت مسئله را نشان می‌دهد و انتظار می‌رود مسئولان و دستگاه‌های مربوطه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بیان کرد: خلق قدسی‌ترین مقام و منزلت خداوند متعال بایستی در جامعه اسلامی به صورت همه‌جانبه و اساسی مورد توجه واقع شود و برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نسبت به تبیین منزلت و جایگاه شهدای والامقام استان پرداخته شود.

شاهی بیان کرد: یکی از موارد حائز اهمیت در این زمینه این است که درنظرگیری جایگاه و برتری علم توسط علما نیز به اندازه خون شهیدان حائز اهمیت بوده و ضرورت دارد تا منبر علما برای تربیت مجاهد و شهادت‌طلبی در جامعه محقق شود و با وحدت و پیروزی در عرصه‌های مهم علمی نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب گردد.

وی تصریح کرد: عالمان با قلم علمی می‌توانند در معرفی معرفی جایگاه والای شهدا نقش شهدای والامقام نقش تأثیرگذار خود را نشان دهند که این مسئله نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت بوده و ضرورت دارد تا مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام
captcha