برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در بقاع متبرکه شهر لاهرود
کد خبر: 3969064
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در بقاع متبرکه شهر لاهرود

مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) شهر لاهرود با بیان اینکه مراسم احیای شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بقاع متبرکه امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) این شهر برگزار می‌شود، گفت: بقاع متبرکه دارای صحن و محیط‌های روباز است و آمادگی برگزاری مراسم شب‌های احیا را دارد.

برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در بقاع متبرکه شهر لاهرودابراهیم اسبری، مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) شهر لاهرود، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با بیان اینکه مراسم احیای شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بقاع متبرکه امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) این شهر برگزار می‌شود، گفت: بقاع متبرکه دارای صحن و محیط‌های روباز است و آمادگی برگزاری مراسم شب‌های احیا را دارد.

وی بیان کرد: مراسم احیای شب‌های قدر با هدف سیراب کردن دل‌ها نه همچون شب‌های قدر سال‌های قبل بلکه به اندازه محروم نماندن از کسب فیوضات معنوی است.

اسبری، تصریح کرد: این مراسم معنوی با مشارکت و همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه، هیئت امنا و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) این شهر از ساعت ۱۲ شب شروع می‌شود و به صورت متفاوت از سال‌های قبل و با عده‌ای معدود در شب‌های قدر برگزار می‌شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) شهر لاهرود، افزود: هر چند شیوع بیماری کرونا، در شب‌های قدر سال‌جاری برای مومنین روزه دار موجبات سلب فرصت جرعه نوشی همچون سال‌های قبل از دریای بیکران معارف دینی و اسلامی را فراهم ساخته است، اما به لطف و یاری خداوند متعال و عنایت خاص ائمه اطهار(ع) به ویژه مولای متقیان حضرت امام علی(ع) و تلاش و همت جمعی از شیفتگان اهل بیت(ع)، چشمه زلال معرفت الهی همچنان جوشان هست.

وی یادآور شد: از عموم اهالی شهر لاهرود درخواست می‌شود تا با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در این مراسم پرفیض حضور داشته باشند و از کتاب قرآن، مهر، تسبیح و مفاتیح‌الجنان شخصی استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha