خیران اردبیلی اقساط معوق بانکی ۱۸۲ نیازمند را تقبل کردند
کد خبر: 3891892
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

خیران اردبیلی اقساط معوق بانکی ۱۸۲ نیازمند را تقبل کردند

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل گفت: خیران اردبیلی با تقبل اقساط معوق بانکی به ۱۸۲ نفر از مددجویان و مجریان طرح‌های خودکفایی که مشاغل آن‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده، کمک کرده‌اند.

خیران اردبیلی اقساط معوق بانکی ۱۸۲ نیازمند را تقبل کردندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حمید اکبریان، رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل، ۲۷ فروردین‌ماه با اشاره به اینکه به علت شیوع ویروس کرونا برخی از مشاغل مددجویان تحت حمایت نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است، گفت: عدم توانایی مددجویان در پرداخت اقساط معوق وام‌های قرض‌الحسنه، نیازمند همیاری هرچه بیشتر نیکوکاران و خیران است.
وی با بیان اینکه جمعی از خیران اردبیلی همچون سنوات گذشته و درک شرایط کنونی بخشی از معوقات بانکی مددجویان تحت حمایت را تقبل کردند، افزود: نیکوکاران بیش از ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به صورت نقدی در اختیار کمیته امداد منطقه یک اردبیل قرار دادند تا از این طریق بخشی از معوقات بانکی مجریان طرح‌های خوداشتغالی پرداخت شود.
اکبریان با اعلام اینکه اقساط معوق ۱۸۲ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی و مددجویان تحت حمایت از طریق کمک خیران پرداخت شده است، بیان کرد: کمیته امداد به دنبال ترویج سنت‌های حسنه الهی در سطح جامعه است تا از این طریق یکایک اقشار آسیب‌پذیر از کمک‌های نیکوکاران بهره‌مند شوند.
رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل با اشاره به اینکه در شرایط کنونی وبا وجود شیوع ویروس کرونا خانواده‌های تحت حمایت و دیگر افراد مستضعف، نیازمند یاری‌رسانی هرچه بیشتر هستند، گفت: کمک‌های مردمی می‌تواند مرهمی بر نیاز‌های اساسی مددجویان تحت حمایت باشد که این امر موجب همدلی گسترده‌تر در جامعه خواهد شد.
وی با اعلام اینکه همچنان نیازمند یاری نیکوکاران برای رفع مشکلات خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر هستیم، بیان کرد: خیران از طریق کد آنی‌پرداخت #۱*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند برسانند.

انتهای پیام
captcha