تجلیل از فعالان حوزه‌های فرهنگی و قرآنی در دانشگاه علمی ـ کاربردی اردبیل
کد خبر: 3538751
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

تجلیل از فعالان حوزه‌های فرهنگی و قرآنی در دانشگاه علمی ـ کاربردی اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی: آیین تجلیل از فعالان حوزه‌های فرهنگی و قرآنی 26 مهرماه در دانشگاه علمی ـ کاربردی اردبیل برگزار شد.

اکبر غاربی معاون اجرایی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل، روز گذشته 26 مهرماه در حاشیه آیین تجلیل از فعالان حوزه‌های فرهنگی و قرآنی دانشگاه علمی کاربردی اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، از پیشرو بودن دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل در فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و هنری در رشته‌های مختلف خبر داد.
وی اظهار کرد: دانشجویان این دانشگاه همواره سعی کردند تا در عرصه‌های مختلف به ویژه قرآن،‌ مسابقات فرهنگی و هنری برای استان اردبیل افتخارات متعددی را کسب کنند که این نشان از توانمندی‌های علمی، مهارتی و معنوی این دانشجویان است که با احساس وظیفه و تکلیف در این عرصه با قدرت و قوت حاضر شدند.
معاون اجرایی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با بیان اینکه در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان این دانشگاه سه عنوان برتر کسب کرده و توانستند مایه آبرو و افتخار این دانشگاه باشند، تصریح کرد: قطعاً با محوریت قرآن و عترت حرکت دانشگاه‌ها در مسیر تربیت نسل آینده بسیار مؤثر و راهگشاست.
غاربی با بیان اینکه در عرصه‌های هنری و فرهنگی نیز دانشجویان این دانشگاه بیش از 10 رتبه و جایگاه ممتاز کشوری را به دست آوردند، گفت: دانشجویان این دانشگاه به همراه اساتید حضور فعالی را در جشنواره ملی مناظرات رضوی دارند که طی روزهای آینده به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.
 وی به توانمندی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در کنار تحصیل و ارتقا مهارت‌های علمی در بها دادن به فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، ادبی و اجتماعی را یک بستر مناسب برای رشد و تعالی آنها توصیف کرد و افزود: حرکت‌های خوبی در سال‌های اخیر در این حوزه انجام شده که امیدواریم با افتخارآفرینی دانشجویان در جشنواره‌های مختلف بتوانیم حرکت‌های تأثیرگذاری را در عرصه‌های فرهنگی و ارزشی شاهد و ناظر باشیم.
captcha