به گزارش ایکنا از اردبیل و به نقل از اداره کل بهزیستی استان اردییل، حامد رضایی، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل به همراه رئیس اداره پذیرش و هماهنگی برای برقراری ارتباط مستقیم با جامعه هدف بهزیستی، ۱۹ آذرماه، با حضور در دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری اردبیل به شکل برخط از طریق سامانه سرمد(۱۱۱)، به سؤالات ۳۴ نفر از تماس گیرندگان پاسخ دادند.
از عمدهترین در خواستها و تماسهای افراد جمعیت هدف میتوان به درمان، معیشت، ساخت مسکن، مناسب سازی، وسایل ضروری، درخواست وکیل و وام اشتغال اشاره کرد که در این زمینه راهنماییهای لازم از سوی مدیر کل بهزیستی استان صورت گرفت.
موارد مطرح شده از طریق اداره پذیرش و هماهنگی و ارجاع به معاونتهای تخصصی مربوطه تا رفع موانع و مشکلات پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام