۸۰۰ جلسه «زندگی با آیه‌ها» در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4208578
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸

۸۰۰ جلسه «زندگی با آیه‌ها» در اردبیل برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: ۸۰۰ جلسه قرآنی با محوریت «زندگی با آیه‌ها» در طرح قرآنی مسطورا در استان اردبیل برگزار می‌شود و تا پس از ماه رمضان ادامه دارد.

تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا،به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام صابر طهماسبی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۶ فروردین‌ ماه، هدف اصلی طرح «زندگی با آیه‌ها» را توجه به حفظ موضوعی ۳۰ آیه قرآن در ۳۰ روز ماه مبارک برشمرد و اظهار کرد: استمرار این طرح پس از ماه رمضان باعث تثبیت آموزش ها و موفقیت در طرح می شود.

وی از برگزاری ۸۰۰ جلسه قرآنی در استان اردبیل با محوریت «زندگی با آیه‌ها» خبر داد و خاطر نشان کرد: در استان اردبیل موسسات، خانه‌های قرآنی، جلسات دائمی قرآن، هیئات قرآنی و کلاس‌های آموزشی قرآن در طول ماه رمضان با استناد به کتب آموزشی طرح مسطورا جلسات تبیینی «زندگی با آیه‌ها» را همراه با جزءخوانی قرآن برگزار کردند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل طرح «زندگی با آیه‌ها» را برگرفته از اندیشه‌های مقام معظم رهبری بیان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب انس با قرآن را تضمین کننده حرکت اسلامی جامعه می‌دانند و می‌فرمایند اگر در کشور ما یک جمع قابل توجهی از مردم با قرآن انس پیدا کنند به طوری که مفاهیم قرآن در ذهن آن‌ها وجود داشته و زنده باشد، حرکت اسلامی جامعه تضمین شده است.

طهماسبی از استمرار طرح «زندگی با آیه‌ها» طی سه سال آینده خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در راستای اجرای این طرح سه ساله شاهد انس بخش عمده‌ای از جامعه با قرآن کریم باشیم.

وی با تاکید بر ترویج و تبیین مفاهیم قرآن در زندگی، از عموم مردم برای پیوستن به پویش زندگی با آیه‌ها دعوت کرد و افزود: مردم استان اردبیل می‌توانند برای پیوستن به پویش «زندگی با آیه‌ها» عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۳ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha