پویش «زندگی با آیه‌ها» در اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 4205758
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
با هدف تحقق «جهاد تبیین قرآنی»؛

پویش «زندگی با آیه‌ها» در اردبیل اجرا می‌شود

مسئول مرکز رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای پویش «زندگی با آیه‌ها» با محوریت «جهاد تبیین قرآنی» در مناطق مختلف استان خبر داد و افزود: ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف اصلی این طرح است.

طرح ملی مسطوراعلی دژبانی، مسئول مرکز رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بهار طبیعت و عید نوروز اظهار کرد: تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت نوید بخش سالی پر از خیر و برکت است.

مسئول امور رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان در حوزه رسانه، اجرای پویش «زندگی با آیه‌ها» را محور اصلی فعالیت ها اشاره کرد و افزود: ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف اصلی طرح ملی «زندگی با آیه ها» است.

وی افزود: کاربردی کردن مفاهیم متعالی قرآن در زندگی عملی انسان‌ها رویکرد مهم در راستای گفتمان «زندگی با آیه‌ها» است.

دژبانی به ارسال ۱۲۷۵ پیامک پویش «زندگی با آیه‌ها» به گروه‌های هدف و اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی پویش به آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و ادارات فرهنگی، روحانیون و مبلغین، هیات‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و فعالان رسانه‌ای انجام یافته است.

وی افزود: تولید و نشر اینفوگرافیک پویش، ارسال متن زیرنویس پویش به صدا و سیما و پلاتو مجری برنامه سحری و افطار برای اطلاع رسانی به عموم مردم از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» است.

مسئول رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: به‌منظور اجرای این طرح قرآنی در مناطق مختلف استان، هماهنگی با روسای شهرستان‌ها جهت تبلیغات محیطی و نصب بنر در معابر و میادین اصلی شهر انجام شده است.

دژبانی افزود: گفتمان‌سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قران کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتارهای عملی در بین تمامی اقشار مختلف مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان از نتایح اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در استان اردبیل است.

وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان تمامی پیام‌ها و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی همراه با هشتک‌های ماه امید به خدا، فرصت رمضان و زندگی با آیه‌ها ارسال می‌شود.

مسئول رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل به نحوه شرکت در این پویش اشاره کرد و افزود: مردم استان اردبیل می‌توانند برای پیوستن به پویش «زندگی با آیه‌ها»، عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۳ ارسال نمایند.

انتهای پیام
captcha