اعزام مرحله استانی شانزدهمین مسابقات قرآن «مدهامتان» به مرحله کشوری
کد خبر: 4201154
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

اعزام مرحله استانی شانزدهمین مسابقات قرآن «مدهامتان» به مرحله کشوری

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۹ نفر از برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین مسابقات قرآن «مدهامتان» استان اردبیل برای حضور در مرحله کشوری به استان کردستان اعزام می‌شوند.

مدهامتانبه گزارش ایکنا، به نقل از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، دوم اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ۹ نفر از برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین مسابقات قرآن «مدهامتان» استان اردبیل برای حضور در مرحله کشوری به استان کردستان اعزام می‌شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: ۹ نفر از برادران و خواهران منتخب رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق، ترتیل و اذان در گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به این دوره از مسابقات اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ۱۳ و ۱۴ اسفندماه در شهر سنندج با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از حفاظ، قاریان و موذنین سراسر کشور برگزار خواهد شد.

آمون خاطر نشان کرد: بیش از ۳۵۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان اردبیل در این دوره از مرحله استانی شرکت کرده‌اند که هم‌زمان با نمایشگاه قرآن و عترت در مصلای اردبیل برگزیدگان آن تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha