افتتاح نمایشگاه کتاب فجر در دانشگاه محقق اردبیلی
کد خبر: 4197845
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

افتتاح نمایشگاه کتاب فجر در دانشگاه محقق اردبیلی

نمایشگاه کتاب فجر به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، روز گذشته، 14 بهمن‌ماه در کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد.

برگزاری نمایشگاه کتاب فجر در دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب فجر در کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا مصلح‌نیا، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، ۱۴ بهمن‌ماه در مراسم آغاز به‌کار این نمایشگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای سه مقوله مکتب، مردم و رهبری است، گفت: بالاتر از این مقوله‌ها، لطف الهی بود که انقلاب به پیروزی رسید.

وی انقلاب اسلامی ایران را مدیون امداد‌های الهی دانست و افزود: این انقلاب در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ متولد شد و امروز ما باید نسبت خودمان را با انقلاب به‌روز کنیم. این بزرگداشت‌ها، بازیابی و ارزیابی نسبت ما با انقلاب اسلامی ایران است.

جبرائیل رزمجو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز به ضرورت توجه دانشگاهیان به جهاد تبیین تأکید کرد و گفت: باید نسبت به بیان دستاورد‌های انقلاب در حوزه‌های مختلف اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه اولین نمایشگاه کتاب دانشگاه در حوزه دهه فجر انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم انقلاب اسلامی را با همان آرمان‌هایی که ملت ما در بهمن ۱۳۵۷ مدنظر داشتند، به نسل جوان منتقل کنیم.

مسروره مختاری، سرپرست کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه دهه فجر یادآور ایثار، شهامت و شجاعت انقلابیون است، گفت: دهه فجر تجدید میثاق با شهدا، امام امت و مردانی است که با کمترین قوه در مقابل طاغوت و استکبار ایستادند.

وی با بیان اینکه وطن ما ثمره خون هزاران هزار شهید است، افزود: نمایشگاه حاضر گوشه‌ای از آثار مرتبط با دهه فجر بوده و امید می‌رود مسئولان استانی به جای برخورد جزیره‌ای با این مناسبت‌ها، انرژی خود را روی هم بگذارند و آثار انقلاب اسلامی در حوزه انتشارات و پژوهش را معرفی کنند.

یادآور می‌شود، این نمایشگاه ۱۴ تا ۱۸ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در محل کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه محقق اردبیلی پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام
captcha