ایران با حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار جهانی یافته است
کد خبر: 4197553
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
معاون استاندار اردبیل:

ایران با حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار جهانی یافته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بر وظیفه آحاد جامعه در تبیین اهمیت حضور در انتخابات تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار جهانی یافته است.

جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار جهانی یافته استبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، ۱۳ بهمن ماه در نشست هم اندیشی مدیرکل و روسای ادارات تبلیغات اسلامی و مسئولین تشکل‌های دینی استان اردبیل با عنوان «مشارکت حداکثری، تجلی اراده ملی و بسترسازی تمدن نوین اسلامی» در سخنانی اظهار کرد: پرشور کردن فضای انتخاباتی، ثمره سیاسی عظیمی برای کشور دارد.

وی رکود و سکون در عرصه سیاسی را باعث تهاجمی عمل کردن دشمن عنوان کرد و افزود: جامعه‌ای که در امر سیاست بویژه انتخابات بی‌تفاوت باشد، دشمن مردم آن جامعه را به سمت انفعال هدایت می‌کند که در این میان بصیرت و روشنگری عامل خنثی‌سازی این ترفند خواهد بود.

قاسمیان همراهی مردم با جمهوری اسلامی را همواره عامل موثر در مشارکت حداکثری در صحنه انتخابات برشمرد و افزود: همراهی مردم با جمهوری اسلامی، اعتماد به منصفانه بودن انتخابات، موثر دانستن نتیجه انتخابات در تعیین وضعیت کشور و حضور شخصیت‌های شناخته شده و محبوب در انتخابات، از عوامل مهم در مشارکت حداکثری در انتخابات است.

معاون استاندار اردبیل از روسای ادارات تبلیغات اسلامی، علما، روحانیون، مداحان و مسئولین هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی استان اردبیل خواست با تولید محتوای فاخر و اثربخش و برپایی جلسات تبلیغی در حوزه تبیین اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، مخاطبان خود را به شرکت گسترده همچون سنوات قبل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دعوت کنند.

انتهای پیام
captcha