نمایشگاه قرآن و عترت در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4195714
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
هم‌زمان با اعیاد شعبانیه؛

نمایشگاه قرآن و عترت در اردبیل برگزار می‌شود

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نمایشگاه قرآن و عترت اردبیل به مدت ۷ روز از ۲۸ بهمن ماه و با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی، موسسات و نهاد‌های فرهنگی و قرآنی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه قرآن و عترت در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، جلسه شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان اردبیل، چهارم بهمن ماه با حضور جمعی از مسئولان و نمایندگان ادارات و مجموعه‌های فرهنگی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در این جلسه گفت: نمایشگاه قرآن و عترت استان به مدت ۷ روز از ۲۸ بهمن ماه با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی، موسسات و نهاد‌های فرهنگی و قرآنی و مجموعه فعال انتشارات قرآنی و مذهبی، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های جمعی و دیجیتال، نرم‌افزار‌های جدید قرآنی، شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات فرهنگی هنری قرآنی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: موضوعات مهمی از جمله حجاب و عفاف (بانوان)، آموزش کودکان و نوجوانان و خانواده‌های قرآنی، مشاوره خانواده، جهاد تبیین، جوانی جمعیت در خبرنامه‌های این نمایشگاه گنجانده شده است تا نمایشگاه پرباری برای خانواده‌ها و علاقمندان باشد.

طاهری افزود: نمایشگاه امسال میزبان جمعی از سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و موسسات قرآنی، مراکز علمی و دانشگاهی مرتبط، احیای اماکن مذهبی و فرهنگی خواهد بود.

وی اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با مضامین قرآنی، بررسی جایگاه قرآن به منظور ایجاد آرامش در خانواده، مهدویت، بازی‌های رایانه‌ای، محافل قرآنی، سرود، تواشیح و تجلیل، برگزاری آیتم‌هایی با محوریت آشنایی با نهج‌البلاغه، بخش موسسات قرآنی، مسجد پایگاه قرآنی، جلسات قرآنی خانگی، نشست وکارگاه، کافه قرانی، بخش کودک و نوجوان از دیگر بخش‌های این رویداد فرهنگی خواهد بود.

طاهری گفت: این نمایشگاه به همت معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان، دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی و معاونت فرهنگی مصلی امام خمینی اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha