کارگاه آموزشی «یک ساعت با محیط‌بان» در نیر برگزار شد
کد خبر: 4195003
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
به‌مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک

کارگاه آموزشی «یک ساعت با محیط‌بان» در نیر برگزار شد

کارگاه آموزش حفاظت از محیط زیست به‌مناسبت روز هوای پاک و با مشارکت کتابخانه‌های عمومی و اداره محیط زیست نیر در این شهرستان برگزار شد.

کارگاه آموزشی «یک ساعت با محیط بان»به گزارش ایکنا از اردبیل، به‌مناسبت روز هوای پاک، کارگاه آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان، با عنوان «یک ساعت با محیط‌بان»، 30 دی‌ماه در شهرستان نیر برگزار شد.

در این کارگاه راهکار‌های لازم برای حفظ زمین پاک و همچنین در خصوص معرفی محیط زیست و حیات‌وحش شهرستان نیر و اهمیت حفظ محیط زیست در زندگی انسان‌ها، آموزش‌های لازم برای کودکان ارائه شد.

زینب انجامی، رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان نیر هدف از این برنامه آموزشی را ترویج فرهنگ زیست محیطی به‌مناسبت هفته هوای پاک بیان کرد و از برگزاری متناوب چنین کارگاه‌هایی برای اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان با مشارکت دو اداره خبر داد.

همچنین حسین عبداللهی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان نیر با تشریح اهمیت توجه به محیط زیست در خصوص وظایف اداره محیط زیست برای مقابله با انواع آلودگی محیط زیستی پرداخت و در ادامه حسین‌زاده درباره گرامیداشت هوای پاک، شعار هوای پاک، راهکار‌هایی برای داشتن هوای پاک بهتر، مطالبی مفید را ارائه کرد.

در این برنامه پیمان جلیل‌پو، کتابدار کتابخانه شمس تبریزی کتاب‌های «محیط زیست برای کودکان»، «دایرة‌المعارف محیط زیست و زندگی» و کتاب «خانه سبز» را معرفی کرد و در حاشیه این برنامه نیز نمایشگاه کتاب آثار مرتبط با محیط زیست هم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha