طرح «رویش بچه‌های مسجد» در اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 4193684
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

طرح «رویش بچه‌های مسجد» در اردبیل اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل گفت: طرح علمی تربیتی «رویش بچه‌های مسجد» در ۲۷ کانون فرهنگی و هنری منتخب مساجد استان اجرا می‌شود.

مصطفی آمون مدیر کانون مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، ۲۳ دی‌ماه ضمن در سخنانی اظهار کرد: ۲۷ کانون فرهنگی و هنری منتخب مساجد استان آمادگی خود را برای اجرای طرح علمی تربیتی «رویش بچه‌های مسجد» اعلام کرده‌اند و تلاش می‌کنیم این طرح در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان برای حمایت از دانش‌آموزان برگزار شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح به‌صورت کاملاً رایگان در مساجد استان اجرا می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند برای تقویت دروس پایه از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

وی افزود: این طرح برای دومین سال پیاپی به همت مدیران کانون‌های مساجد اردبیل با هدف جذب نوجوانان به مساجد و ارتقا علمی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با برگزاری کلاس‌های تقویتی درسی و برنامه‌های تربیتی در مساجد منتخب استان اردبیل اجرا می‌شود که استقبال دانش‌آموزان از این طرح بسیار خوب است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل یادآور شد: در کنار برنامه‌های آموزشی، فعالیت‌های تربیتی متناسب با سنین نوجوانان نیز تدارک دیده شده تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های فرهنگی و تربیتی این قشر باشیم.

انتهای پیام
captcha