پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل به‌مناسبت یوم‌الله 9 دی
کد خبر: 4190690
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل به‌مناسبت یوم‌الله 9 دی

داور نوری به‌مناسبت سالروز حماسه 9 دی، روز بصرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، به‌مناسبت سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی منتشر کرد. در این پیام آمده است:

«نهم دی‌ماه یادآور روزی است که ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی از آزمون بصیرت و ولایتمداری سربلند بیرون آمده و با قدرت و مهارت دشمن‌شناسی، فتنه‌ای خطرناک را ریشه‌کن کردند. فتنه‌ای که اصل نظام اسلامی را هدف گرفته و سعی در ایجاد آشوب و بلوا در ایران اسلامی داشت.

مردم شریف و متدین ایران اسلامی در این روز تاریخی با غیرت و بصیرت خود، فتنه‌ای چندین ماهه را خنثی نموده و دشمنان قسم‌خورده‌ نظام اسلامی را مأیوس نمودند. چنین روزی را باید جشنی مذهبی و ملی دانست، زیرا حقانیت نظام اسلامی و خباثت دشمنان ایران اسلامی در این روز مبارک بار دیگر بر دوست و دشمن مبرهن گردید و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر ثابت کردند که همیشه پای انقلاب و نظام اسلامی و آرمان‌های متعالی شهدای والامقام ایستاده‌اند و هرگز اجازه اهانت به نظام اسلامی و مقدسات خود را نخواهند داد.

اینجانب سالروز حماسه‌آفرینی مردم متدین ایران اسلامی در نهم دی‌ماه را گرامی می‌دارم و سربلندی مردم ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.
 
داور نوری
خادم‌الشهدا و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل»

انتهای پیام
captcha