افتتاح هشتاد و چهارمین اتاق بهداشت در مدارس اردبیل
کد خبر: 4190214
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

افتتاح هشتاد و چهارمین اتاق بهداشت در مدارس اردبیل

با حضور معاون توسعه مدیریت استاندار اردبیل و مدیرکل آموزش و پرورش استان، اتاق بهداشت مدرسه حیات طیبه ناحیه یک اداره کل آموزش و پرورش اردبیل افتتاح شد.

افتتاح هشتاد و چهارمین اتاق بهداشت در مدارس استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، با هدف ارتقای سلامت دانش آموزان و تجهیز زیرساخت‌های بهداشتی مدارس به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت استان و از محل اعتبارات سرانه‌های بهداشتی مدارس، پنجم دی ماه، سی اُمین اتاق بهداشت مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش اردبیل و هشتاد و چهارمین اتاق بهداشت در مدارس استان افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم، کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، راه‌اندازی اتاق بهداشت را در راستای اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: اتاق‌های بهداشت مدارس با مساعدت مسئولین استانی و شهرستانی به امکاناتی همچون فشارسنج، وزن سنج، تخت معاینه، قدسنج، جعبه کمک‌های اولیه و ... تجهیز شده است.

دهقانی‌نیا، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اردبیل نیز تصریح کرد: با هدف ارتقای سطح سلامت در بین دانش آموزان و پیشگیری از بیماری‌ها، در اتاق‌های بهداشت مدارس خدماتی از قبیل معاینات اولیه، غربالگری، مشاوره، آموزش، کمک‌های اولیه و ... ارائه می‌شود و در تلاش هستیم تا این اتاق‌های بهداشت در تمام مدارس استان گسترش یابد.

انتهای پیام
captcha