پیام تبریک مدیرکل آموزش‌ و پرورش اردبیل به‌مناسبت هفته سوادآموزی
کد خبر: 4189611
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

پیام تبریک مدیرکل آموزش‌ و پرورش اردبیل به‌مناسبت هفته سوادآموزی

کلام‌الله صفری به‌مناسبت گرامیداشت هفتم دی‌ماه ۱۳۵۸، سالروز صدور فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی از سوی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

کلام الله صفری مدیر کل آموزش وپرورش استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، کلام‌الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، به‌مناسبت هفته سوادآموزی، پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«باسمه تعالی

هفتم دی‌ماه ۱۳۵۸، روز صدور فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی از سوی بنیان‌گذار کبیر انقلاب با پیام «سوادآموزی یک تکلیف دینی و شرعی است»، نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران اسلامی در راستای استقرار عدالت آموزشی و مصداق عینی ارج نهادن به مقوله تعلیم و تربیت اقشار مختلف و زدودن زنگار عقب‌ماندگی از چهره جامعه اسلامی بود که حاصل این جهاد مقدس، افزایش قابل توجه میزان با سوادی کشور به‌ویژه مناطق محروم در طول چهل‌وچهارمین سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و امروزه تداوم این جریان عظیم فرهنگی با نگاه نو به مقوله سواد و به تبع آن ایجاد تحول در روش‌ها و شیوه‌ها و توجه به موضوع توانمندسازی و مهارت‌آموزی در کنار سوادآموزی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه متوازن جامعه ایفا کند.

اینجانب ضمن تبریک چهل‌وچهارمین سالروز تشکیل این نهاد انقلابی بر خود فرض می‌دانم از زحمات و تلاش‌های تمامی فعالان عرصه سوادآموزی استان در راستای تحقق اهداف سازمان نهضت سوادآموزی و دست‌یابی به توفیقات مختلف در این حوزه که نمونه بارز آن (کسب رتبه خوب و قابل تقدیر) در ارزیابی سالانه کشوری می‌باشد تشکر و قدردانی نمایم.

بی‌شک مجاهدت‌های شبانه‌روزی تلاشگران این عرصه به‌ویژه در شرایط خاص امروز که با بحران‌های گوناگون مواجه است در اذهان مردم قدرشناس و فرهنگ‌دوست استان ماندگار خواهد بود.»

انتهای پیام
captcha