هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی عامل مؤثر در تقویت برنامه‌های فرهنگی است
کد خبر: 4187696
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
مدیرعامل بنیاد هدایت کشور:

هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی عامل مؤثر در تقویت برنامه‌های فرهنگی است

حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی را عامل مؤثر در تقویت برنامه‌های فرهنگی دانست و گفت: باید همگان تلاش کنیم تا مسجد مرکز تبیین و روشنگری باشد.

هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی، عامل موثر در تقویت برنامه‌های فرهنگی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت کشور، ۲۱ آذرماه در برنامه‌های سفر به استان اردبیل با شهردار اردبیل دیدار و در خصوص برنامه‌های مشترک فرهنگی گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی را عامل مؤثر در تقویت برنامه‌های فرهنگی برشمرد و گفت: باید همگان تلاش کنیم تا مسجد مرکز تبیین و روشنگری باشد.

در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و جمعی از کارکنان تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد مباحث مشترک فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمود صفری، شهردار اردبیل در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های بنیاد هدایت کشور در راهبری برنامه‌های امامان محله و تقویت نقش مساجد، از آمادگی مجموعه شهرداری اردبیل در راستای همکاری مستمر با اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و بنیاد هدایت خبر داد.

انتهای پیام
captcha