طرح کلاس‌گذاری محله‌محور در اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 4186998
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

طرح کلاس‌گذاری محله‌محور در اردبیل اجرا می‌شود

معاون سواد‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: با توجه به افزایش درصد باسوادی جمعیت هدف و پراگندگی افراد باقی‌مانده در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال به‌منظور تسهیل فرایند کلاس‌گذاری ۱۴۰۲، طرح کلاس‌گذاری محله‌محور در استان اجرا خواهد شد.

حسینعلی جدی معاون سواد آموزی استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل، حسینعلی جدی، معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل، ۱۸ آذرماه، در جلسه گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان از اجرای طرح کلاس‌گذاری محله‌محور در اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به افزایش درصد باسوادی جمعیت هدف و پراکندگی افراد باقی‌مانده در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال، به‌منظور تسهیل فرآیند کلاس‌گذاری ۱۴۰۲، طرح کلاس‌گذاری محله‌محور در استان اردبیل اجرا خواهد شد.

وی اجرای این طرح را در راستای تقاضای مکرر همکاران و آموزش‌دهندگان استان مبنی بر دشواری شناسایی سواد‌آموزان دانست و افزود: در این طرح مشخصات افراد واجد شرایط دوره‌های سوادآموزی ساکن در محدوده فعالیت آموزش‌دهنده انتخاب و به تدریج در اختیار وی قرار خواهد گرفت تا با مراجعه به محل سکونت آنان نسبت به شناسایی و جذب سوادآموز اقدام کنند.

معاون سواد‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل بیان کرد: چنانچه در بین مشخصات ارائه شده به آموزش‌دهنده فردی باسواد باشد، با بارگذاری مدرک تحصیلی وی در سامانه سوادآموزی، یک نفر از حد نصاب کلاس آموزش‌دهنده کم خواهد شد.

وی با بیان اینکه شیوه‌نامه طرح مذکور به تمامی نواحی و مناطق ارسال شده است، از مدیران ادارات  آموزش و پرورش سطح استان خواست در جلسه گروه بهبود کیفیت سواد‌آموزی شهرستان، تمامی تمهیدات لازم را برای تسریع و تسهیل اجرای این طرح فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha