فعالیت در آموزش و پرورش امری مقدس است
کد خبر: 4184810
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

فعالیت در آموزش و پرورش امری مقدس است

کلام‌اله صفری در جلسه شورای دبیران دبیرستان پسرانه شاهد شهید اصغری نیاری گفت: کار و فعالیت در جای جای آموزش و پرورش نوعی عبادت و امری مقدس به حساب می‌آید.

کار و فعالیت در آموزش و پرورش نوعی عبادت و امری مقدس استبه گزارش ایکنا از اردبیل، کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، 8 آذر ماه در جلسه شورای دبیران دبیرستان پسرانه شاهد شهید اصغری نیاری گفت: لزوم رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین مستلزم همدلی و یکصدایی در مجموعه آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن قدردانی از عوامل و دبیران دبیرستان شاهد تصریح کرد: کار و فعالیت در جای جای آموزش و پرورش نوعی عبادت و امری مقدس به حساب می‌آید.

صفری با اشاره به اینکه شایسته سالاری و نخبه پروری از اهداف ویژه اداره کل آموزش و پرورش استان به حساب می‌آید، افزود: اعتقاد ما در آموزش و پرورش این است که نخبگان در راس امور به خصوص مدیریت مدارس قرار گیرند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم در جامعه تغییر و تحول ایجاد کنیم باید از کلاس‌های درس شروع کنیم، تصریح کرد: لزوم رسیدن به اهداف آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین همدلی و یکصدایی در آن مجموعه می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل تصریح کرد: سرانه آموزشی در شهر اردبیل ۱.۵ متر مربع می‌باشد که باعث ایجاد مشکلات بسیاری شده و برای رسیدن به میانگین کشوری نیاز به ساخت ۲ هزار کلاس درس داریم.

وی ادامه داد: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های که در سال تحصیلی گذشته صورت گرفت رتبه کنکور دو رتبه و ۸ پله در نمرات نهایی ارتقا داشته‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو نیز ضمن تسلیت قرار رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، بر الگو و اسوه بودن آن حضرت تاکید کرد و افزود: شناساندن ویژگی های فردی، اجتماعی و خانوادگی حضرت زهرا(س) در بین اولیا، دانش آموزان و همکاران از وظایف تمامی فرهنگیان است.

انتهای پیام
captcha