درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی
کد خبر: 4184631
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی

در مرحله کشوری نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی، ۶۶ نفر از دانش آموزان متوسطه دوره اول استان اردبیل حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

درخشش دانش‌آموزان استان اردبیل در مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمیبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، هفتم آذرماه، با اعلام این خبر گفت: این جشنواره، بزرگترین رویداد علمی پیش روی دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی است که در ۱۳ محور برگزار می‌شود و مرحله کشوری نهمین دوره این رویداد در چهار محور، مردادماه ۱۴۰۲ در استان گیلان بصورت غیرحضوری برگزار شد.

وی افزود: از ۶۰ هزار دانش‌آموز پایه اول متوسطه در استان اردبیل ۲۲ هزار دانش‌آموز در مدارس در مرحله منطقه‌ای این رویداد علمی شرکت کردند که بیش از ۱ هزار و پانصد نفر دانش آموز در قالب ۷۶۰ تیم به مرحله استانی راه یافتند که پس از داوری حضوری و غیر حضوری از این تعداد ۶۷ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

مشکی ادامه داد: در مرحله کشوری نیز دانش آموزان استان اردبیل موفق شدند، ۴ رتبه اول و ۶۲ رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دهند.

گفتنی است؛ علیرضا آشتیانی از شهرستان خلخال در محور زبان و ادبیات فارسی، محمد صائن ولی‌زاده از شهرستان پارس آباد و زهرا آسیابی‌زاده از ناحیه ۲ در محور سلامت و تربیت بدنی و همچنین عماد حق‌شناس از ناحیه یک اردبیل در محور دست‌سازه رتبه‌های اول نهمین دوره از جشنواره نوجوان خوارزمی را بدست آوردند.

انتهای پیام
captcha