برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل
کد خبر: 4184338
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل با هدف ضرورت نقش‌پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب خبر داد.

مصطفی آمون مدیرستاد کانون مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، پنجم آذرماه با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اردبیل با هدف ضرورت نقش‌پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب و در سه ساحت خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اهمیت و نقش بانوان در خانواده و جامعه، تصریح کرد: برای بهره‌مندی از ظرفیت بی‌بدیل خواهران در حوزه خانواده و توسعه جامعه اسلامی، تاسیس کانون‌های فرهگی هنری تخصصی خواهران را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: تبیین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، الگوسازی، انتقال تجربیات و توانمندسازی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران و تقویت شبکه‌های بانوان در بستر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از جمله اهداف برگزاری این رویداد آموزشی است.

آمون خاطر نشان کرد: دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در سه گام حضوری و غیر متمرکز، غیرحضوری و متمرکز و حضوری و متمرکز برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: گام حضوری و غیر متمرکز این دوره آموزشی به مدت ۳ ساعت در روز پنجشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای هنرمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با حضور اساتید استانی برگزار می‌شود.

آمون اضافه کرد: گام دوم و سوم توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به صورت متمرکز و کشوری برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: آشنائی با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، آشنایی با کانون‌های تخصصی خواهران و مهارت‌های مدیریت و کار تشکیلاتی در مسجد از جمله سرفصل‌های است که در دوره آموزشی کانون‌های تخصصی خواهران ارائه می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: بیش از ۳۴ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در مرحله اول در استان اردبیل ایجاد شده است که مدیران این کانون‌ها پس از شرکت در دوره‌های آموزشی و کسب نمره قبولی در آزمون پایانی مجوز فعالیت کانون تخصصی را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha