آئین تکریم از خیریه‌های اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4181946
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

آئین تکریم از خیریه‌های اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲۹ آبان ماه آئین تکریم و بزرگداشت خیریه‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، ۲۳ آبان‌ماه، در جلسه شورای مدیران کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: مقدمات برگزاری آئین تکریم از خیریه‌های اردبیل با تلاش دست اندرکاران و مجموعه دستگاه‌های اجرایی فراهم شده و ۲۹ آبان ماه این مراسم با حضور بیش از ۳۵۰ میهمان استانی و مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای این مراسم ۷۰ موسسه خیریه شناسنامه‌دار شناسایی و دعوت شده و در کنار آن فعالان ۱۶۰ مرکز نیکوکاری نیز حضور خواهند داشت.

مدیرکل کمیته امداد اردبیل بیان کرد: با تدبیر کمیته امداد در برخی از استان‌ها این آئین تکریم طراحی و تدارک دیده شده و ما نیز ۲۹ آبان ماه میزبان خیران و فعالان این عرصه در سطح استان خواهیم بود.

حسین‌نژاد افزود: در گذشته برای مفاخر و شخصیت‌های هنری، اجتماعی و فرهنگی این استان آئین‌های گرامی‌داشت متعددی برگزار شده بود که در تداوم این امر ارزشمند آئین تکریم از خیریه‌ها نیز برگزار می‌شود.

وی تکریم ارباب رجوع و مراجعین را بسیار با اهمیت توصیف کرد و گفت: باید از هر فرصت برای پاسخگویی به مطالبات مردم استفاده کنیم و با وجود تنگنا‌های مالی شایسته است با اخلاق نیکو و روی گشاده پذیرای مددجویان و خانواده‌های نیازمند باشیم.

مدیرکل کمیته امداد اردبیل از معاونین کمیته امداد خواست؛ در چهار ماهه پایانی سال پیگیر توافقنامه‌ها و جذب اعتبارات ملی و استانی باشند تا در کمترین زمان تخصیص و جذب منابع رقم بخورد.

حسین‌نژاد تصریح کرد: با همکاری بنیاد مسکن برای پروژه‌های مسکن قرار است زمین‌های مناسب در محدوده روستا‌ها اختصاص یابد تا روستاییان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد از این زمین‌های رایگان برای ساخت مسکن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: این منابع صرف پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام کمیته امداد در رسیدگی به خانواده‌های نیازمند خواهد شد تا بتوانیم بخش عظیمی از دغدغه‌های آنان را رفع کنیم.

انتهای پیام
captcha