هلال احمر منبع آرامش و امنیت در شرایط بحرانی و در مقابله با حوادث است
کد خبر: 4181455
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

هلال احمر منبع آرامش و امنیت در شرایط بحرانی و در مقابله با حوادث است

دبیر جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در روز‌های سخت همیشه در کنار مردم بوده و منبع آرامش و امنیت در شرایط بحرانی در مقابله با حوادث می‌باشد.

جلسه هماهنگی دوره آموزشی ویژه جانبازان شیمایی استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از جمعیت هلال احمر استان اردبیل، جلسه هماهنگی دوره آموزشی ویژه جانبازان شیمایی استان اردبیل 21 آبان ماه در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر استان اردبیل و با حضور دستگاه‌های عضو برگزار شد.

در این مراسم سردار غلام عسگر کریمیان، دبیر جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی استان با اشاره به جایگاه رفیع جانبازان و ایثار گران در کشور بخصوص جانبازان شیمیایی اظهار کرد: ایثارگران سرمایه‌های معنوی کشور هستند و به عنوان الگو برای جوانان ما بوده و زندگی آن‌ها می‌تواند به عنوان سرمشق باشد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیشتر رزمندگان و جانبازان ما از نیرو‌های مردمی بودند، اذعان کرد: در استان اردبیل بیش از ۱۰۰۰ جانباز شیمیایی وجود دارد که ۱۵۰ نفر از آن‌ها به خاطر صدمات جدی که دیده اند به عنوان شهید به حساب می‌آیند که لازم است خانواده‌های آن‌ها آموزش‌های لازم را برای پیشگیری از صدمات بیشتر آن‌ها، ببنید.

به گفته فرمانده پیشین لشگر عاشورا برای بهبود و ارتقای سلامت جانبازان شیمیایی قرار است روز‌های ۱۵ الی ۱۷ آذر به مدت سه روز برنامه آموزشی برای ارتقا این جانبازان در استان برگزار شود به طوری که این برنامه آموزشی قرار است به صورت سالانه انجام شود.

دبیر جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی استان اردبیل در ادامه با قدرانی از خدمات جمعیت هلال احمر استان اردبیل اذعان کرد: این جمعیت در روز‌های سخت همیشه در کنار مردم بوده و منبع آرامش و امنیت در شرایط بحرانی در مقابله با حوادث می‌باشد.

در ادامه حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه این جمعیت در تمامی بحران‌ها بیشتر از وظایف ذاتی خود پای کار می‌باشد، اظهار کرد: اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل در تمامی سطوح جوانان، داوطلبان، امدادگران و ... در قالب گروه‌ها و کانون‌های مختلف در دسته بندی‌های متفاوت فعال بوده و جز سرآمدان استان به شمار می‌روند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: امدادگران این جمعیت در اتفاقات اخیر مانند سیل و زلزله در مناطق مختلف استان و کشور درخشش خوبی داشتند به طوری که در روز‌های اخیر در اولین جشنواره حضرت ابوالفضل(ع) در بخش معاونت امداد، لجستیک و عملیات تندیس ایثار را به خود اختصاص دادند که این موضوع اتفاق بسیار مهمی برای جمعیت هلال احمر استان اردبیل به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خدمت رسانی به جانبازان شیمیایی از افتخارات جمعیت هلال احمر می‌باشد، گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل مانند تمام مسائل دیگر استانی در بحث آموزش برای جانبازان شیمیایی استان به دنبال ایفای نقش است چرا که همه ما مدیون این ایثارگران هستیم.

انتهای پیام
captcha