برگزیدگان رویداد ملی «هوای نو» در اردبیل معرفی شدند
کد خبر: 4179448
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

برگزیدگان رویداد ملی «هوای نو» در اردبیل معرفی شدند

مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی «هوای نو» در محل اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار و با اهدای لوح و هدایایی از برترین‌ها تجلیل شد.

مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی «هوای نو» در اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی «هوای نو»، دهم آبان ماه در محل اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار و با اهدای لوح و هدایایی از برترین‌ها تجلیل شد.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در مراسم تجلیل از برگزیدگان «مهرواره هوای نو» در سخنانی گفت: عظمت فرهنگ اردبیل به حدی است که در کلام رهبر انقلاب، فرهنگ اهل بیت و رواج شیعه در ایران مدیون دیار اردبیل است و این ظرفیت بزرگ فرهنگی برای این استان است.

جعفرزاده تاکید کرد: مسئولین هیئت‌های مذهبی، روحانیون، شعرای آئینی، مداحان و قاریان قرآن فعال در هیئت‌ها باید از هر فرصتی برای تبیین و روشنگر در خصوص مسئله فلسطین و جنایات اسرائیل، پرداخته و به دشمنان نظام اسلامی فرصت تشویش افکار عمومی را ندهند.

در ادامه، حجت‌الاسلام علمی، دبیر رویداد ملی «هوای نو» در سخنانی افزود: با اجرای این رویداد در تلاشیم تا خدمات خالصانه و موثر هیئت‌های مذهبی را در جامعه معرفی و در جذب گسترده مردم علی الخصوص نوجوانان و جوانان به این گروه‌های مردمی حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

وی جهاد تبیین را مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های مذهبی عنوان کرد و افزود: یکی از کارهایی که رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله غزه فرموند، حمایت و اعلام همراهی با جبهه مقاومت است که در کشور ما راه اندازی پویش «حریفت منم» با شرکت قریب به 7 میلیون ایرانی اعلام اطاعت از فرامین رهبری و حمایت از مردم مظلوم غزه است.

در پایان این مراسم از برترین‌های رویداد ملی «هوای نو» استان اردبیل و نیز هیئت‌های فعال در برنامه‌های عزاداری محرم و صفر به اسامی حسین خیری، هیئت صدای عاشورا حضرت رقیه(س)، احد صبری مسئول هیئت بیت الاحزان، اعظم قاسم علاف مسئول هیئت مذهبی فاطمه الزهرا(س)، لطفعلی ملکی مسئول هیئت مذهبی پنج تن آل عبا(ع)، علی اکبر دادخواه هیئت جوانان مسجد امام جعفر صادق(ع)، سید ابراهیم میرعباسزاده هیئت النور، علی حسن‌زاده هیئت رزمندگان اسلام استان اردبیل، حسین حاج حسینی هیئت مکتب الشهدا، سلیمان احمدی گیوی مسئول هیئت مذهبی حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، روح الله سرمدی مسئول هیئت مذهبی شهدای گمنام، احمد بهرام زاده مسئول هیئت ثارالله ضیاءالصالحین و ارسلان بخت‌آور هیئت علمداران کربلا با اهپدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha