محفل انس با قرآن به یاد شهدای غزه برگزار شد + عکس
کد خبر: 4179369
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
به همت شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان اردبیل؛

محفل انس با قرآن به یاد شهدای غزه برگزار شد + عکس

شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان اردبیل به یاد شهدا و کودکان مظلوم غزه محفل انس با قرآن کریم را در سالن اجتماعات شهدای صنعت برق ستاد شرکت توزیع برگزار کردند.

شهدای غزهبه گزارش ایکنا از اردبیل، محفل انس با قرآن به یاد شهدای مظلوم غزه با حضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو، جمعی از مسئولان و کارکنان صنعت آب و برق استان و با دعوت از عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و قاری ممتاز بین‌المللی از کشور افغانستان دهم آبان‌ماه در سالن اجتماعات شهدای صنعت برق ستاد شرکت توزیع برگزار شد.

در این مراسم مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: جنایات این رژیم غاصب به عنوان دشمن سرسخت مسلمانان در تاریخ ثبت شده است.

قبادی ادامه داد: امروز جنایات بی‌شمار رژیم صهیونیستی عدم مشروعیت، عقلانیت و واقعیات پنهانی ذات جنایتکارانه این رژیم را نشان داد، تا همه دنیا جنایات وحشیانه آن را محکوم نمایند.

وی یادآور شد: تاکنون ٢۸ محفل قرآنی در این راستا برگزار شده و این محافل در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری جلسات تلاوت و استماع قرآن کریم و راهبرد شورای فرهنگی وزارت نیرو با عنوان قرآن‌دوستی در برابر قرآن‌سوزی دشمنان اسلام برپا شده‌ است.

در ادامه محمد صادق علمی، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، به تفسیر آیاتی از قرآن کریم پرداخته و استاد سلیمان جعفری، قاری ممتاز بین المللی از کشور افغانستان به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.

انتهای پیام
captcha