آموزش، بزرگ‌ترین دغدغه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل است
کد خبر: 4178482
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:

آموزش، بزرگ‌ترین دغدغه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل است

مصطفی آمون مهم‌ترین دغدغه کانون‌های مساجد را آموزش و توانمندسازی اعضای آن عنوان کرد و گفت: در استان اردبیل ۶۰۷ کانون با 120 هزار عضو به عنوان نیروی جوان فعال است و تلاش ما این است که با حمایت و توانمندسازی این کانون‌ها آنها را به درآمد پایدار برسانیم.

مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، 6 آبان ماه در نشست هم‌اندیشی جهاددانشگاهی و دبیرخانه کانوهای مساجد استان اردبیل تصریح کرد: مساجد عرصه تربیتی و مکان تربیت‌محور است که باید بازگشت مساجد به کارکرد اصلی خود یعنی عرصه تربیت و معنویت محقق شود.

آمون تاکید کرد: کارکرد مسجد اگر تنها به سوی عبادت تک بعدی برود و فعالیت فرهنگی و اجتماعی به عنوان کارکردهای دیگر مسجد حذف شود جامعه متضرر می‌شود.

وی با اعلام اینکه نزدیک به ۲۸ مجموعه در مدیریت مساجد دخیل هستند تصریح کرد: تعدد مدیریت مساجد باعث شده است که برخی موازی‌کاری‌های نیز اتفاق بیافتد و علی‌رغم این موارد کانونهای مساجد به دنبال توانمندسازی اعضای این کانون است .

آمون، مهم‌ترین دغدغه کانون‌های مساجد را آموزش و توانمندسازی اعضای آن است عنوان کرد و گفت: در استان اردبیل ۶۰۷ کانون با 120 هزار عضو به عنوان نیروی جوان فعال است و تلاش ما این است که با حمایت و توانمندسازی این کانون‌ها آنها را به درآمد پایدار برسانیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و هم افزایی با جهاددانشگاهی در زمینه توانمندسازی و ایجاد کسب و کار در این کانون‌ها فعالیت‌های مفیدی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha