شکست‌های رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت
کد خبر: 4175636
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

شکست‌های رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: عملیات غرور آفرین طوفان‌الاقصی نشان داد که رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است و با اتفاقاتی که رخ داد، شکست‌های این رژیم ادامه خواهد داشت.

نشست رییس کل دادگستری اردبیل با اصاحب فرهنگ و هنربه گزارش ایکنا، به نقل از فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، ۲۳ مهرماه، در نشست هم‌اندیشی با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان اردبیل با تبریک حماسه و عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی در غزه گفت: مردم فلسطین که زمانی با سنگ با دشمن صهیونیستی مقابله می‌کردند امروز به جایی رسیده اند که تحلیلگران سیاسی دنیا از عملیات آن‌ها متحیر ماندند.

وی اضافه کرد: مردم فلسطین و جریان مقاومت در این عملیات بار دیگر ثابت کرد که همانطور که امام راحل و مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند، رژیم غاصب اسرائیل خانه عنکبوت است و نمی‌تواند دوام بیاورد، اما برخی باورشان نمی‌شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: آنقدر رسانه غربی تبلیغات کرده بوند که خیلی‌ها باورشان شده بود اسرائیل ماندگار است، اما همه دیدند که یک عده قلیل باایمان طبق قاعده قرآن توانستند با رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی مقابله کنند.

کثیرلو گفت: تحولات اخیر فلسطین از طرف دیگر دروغ‌های غرب را آشکارتر کرد و برای همه و حتی معاندین روشن شد که غربی‌ها حتی به قوانین حقوق بشری که خودشان تصویب کردند، هم پایبند نیستند و این قوانین را آشکارا نقض می‌کنند و این اتفاقات در تاریخ خواهد ماند.

وی اتحاد و انسجام بین مسلمانان را از دستاورد‌های این عملیات غرور آفرین ذکر کرد و گفت: با اتفاقاتی که در منطقه و جهان رخ داد، دیگر اسرائیل نخواهد توانست شکست خود را ترمیم کند و شکست‌های این رژیم ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم قانونگرایی و قانونمداری در همه امور تاکید کرد و گفت: حضور قاضی در یک جلسه به این معناست که قانون در آنجا حاکم است چرا که قاضی بدون قانون ابزاری ندارد و همه باید در جهت قانونمداری عمل کنیم.

کثیرلو اضافه کرد: اگر ۵۰ درصد تلاش و همت اصحاب فرهنگ و رسانه جا انداختن و رواج فرهنگ قانونمداری باشد خیلی از مشکلات جامعه حل می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ما در اشاعه فرهنگ قانون همه مسئولیت داریم، گفت: اغلب تخلفات و مشکلات اجتماعی و بعضا سیاسی نه عمد و یا ناشی از سوء نیت بلکه به خاطر بی‌اطلاعی از قوانین است و در این زمینه لازم است اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه با ظرفیت‌هایی که دارند در ترویج فرهنگ قانونمداری و افزیش دانش حقوقی مردم تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با یادآوری تلاش‌های دشمن برای آسیب زدن به کشور و نظام در ماه‌های اخیر گفت: با برنامه ریزی و هوشیاری مردم و مسئولین دشمنان نتوانستند به اهداف خود برسند با این حال دشمن دست از دشمنی‌های خود برنمی دارد و از الان تمام همت و تلاش خود را برای انتخابات مجلس گذاشته است.

کثیرلو تصریح کرد: مطمئن باشید با هوشیاری مردم، دشمنان در این مقطع هم نخواهند توانست به اهداف خود برسند و انتخاباتی پرشور و بانشاط با شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری از جمله سلامت و اقتدار برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه اصحاب فرهنگ و هنر به جهاد تبیین گفت: واقعیت این است که علی‌رغم خدمات نظام واقعیات به نحو درستی به مردم منعکس نشده است و در این زمینه غفلت شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: انتقادات به جای خود باقی است، اما نوشتار‌ها و گفتار‌ها باید امیدوارکننده و امیدبخش باشد و با فضایی بانشاط به سمت انتخابات مجلس شورای اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام
captcha