ویژه‌برنامه «با صدای بلند برای کودکانمان کتاب بخوانیم» در اصلاندور برگزار شد
کد خبر: 4175360
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
به مناسبت گرامی‌داشت روز کودک؛

ویژه‌برنامه «با صدای بلند برای کودکانمان کتاب بخوانیم» در اصلاندور برگزار شد

همزمان با گرامی‌داشت هفته کودک «ویژه برنامه با صدای بلند برای کودکانمان کتاب بخوانیم» با استقبال پرشور کودکان شهرستان مرزی اصلاندوز و با شرکت جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

ویژه برنامه با «با صدای بلند برای کودکانمان کتاب بخوانیم»به گزارش ایکنا از اردبیل، همزمان با گرامی داشت هفته کودک «ویژه برنامه با صدای بلند برای کودکانمان کتاب بخوانیم» 22 مهرماه با استقبال پرشور کودکان شهرستان مرزی اصلاندوز و با شرکت جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه کودکان به عنوان آینده سازان جامعه در توسعه و آبادانی کشور نقش مهمی بر عهده خواهند داشت اظهار کرد: پرورش استعداد‌های آنان و افزایش اطلاعات علمی و مهارت آموزی آنان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی به عنوان پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق مختلف استان در جهت ظهور و بروز استعداد‌های کودکان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های متنوعی را طول سال به مورد اجرا می‌گذارد.

رضاقلیزاده مانوس شدن با کتاب از دوران کودکی را موجب نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و تصریح کرد: هماهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی بویژه آموزش و پرورش، کتابخانه‌های عمومی و نهاد خانواده در شکل گیری این فرهنگ نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

در این برنامه که با اجرای سارا سیدحاتمی از مجریان برنامه کودک شبکه سبلان برگزار شد برنامه‌های متنوعی از جمله معرفی کتاب، قصه‌خوانی، مسابقه ضرب‌المثل و جمله‌سازی و سایر برنامه‌های تفریحی اجرا شد.

گفتنی است؛ در بخش معرفی کتاب خانم زینب صحرایی از اعضای کودک کتابخانه عمومی شهید آوینی اصلاندوز کتاب «قصه‌های موموکی» و خانم سلما پور فتحی، کتاب «قصه‌های امام رضا(ع)» را معرفی کردند و خانم‌ها ستایش محمودوند و مریم بخشی زاده از اعضای کودک کتابخانه عمومی امام جعفر صادق اصلاندوز نیز به ترتیب کتاب‌های «قصه تی تی» و کتاب «۱۰ قصه از زندگانی امام حسن عسگری(ع)» را معرفی کردند.

انتهای پیام
captcha