استکبار جهانی اعتقادی به قوانین بین‌المللی و حقوق بشر ندارد
کد خبر: 4174769
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
آیت‌الله عاملی:

استکبار جهانی اعتقادی به قوانین بین‌المللی و حقوق بشر ندارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: استکبار جهانی اعتقادی به قوانین بین‌المللی و حقوق بشر ندارد.

آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، روز گذشته، ۱۹ مهرماه در همایش دانشجویی «باخت بزرگ در قمار سازش» در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه قدرت‌های اهریمنی هیچ اعتقادی به خدا ندارند، گفت: آمریکا به هیچ عنوان قائل به دموکراسی و حاکمیت ملی نیست.

وی با بیان اینکه آمریکا مشروعیت دولت‌ها را در سوگیری بین‌المللی می‌داند و به صندوق رای اعتنایی نمی‌کند، افزود: سیاست‌مداران این کشور بسیاری از دولت‌هایی را که با رأی مردم روی کار آمده‌اند، به علت همسو نبودن با خودشان، به نابودی کشانده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه آمریکا طی سال‌های اخیر به نام دموکراسی وارد عراق شد، ادامه داد: بیش از ۵۰ دانشمند آمریکایی نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند که دخالت نظامی با دموکراسی منافاتی ندارد.

امام جمعه اردبیل با تأکید بر اینکه استکبار جهانی اعتقادی به قوانین بین‌المللی و حقوق بشر ندارد، تصریح کرد: خلف وعده و عدم التزام به توافقات بین‌المللی از صفات بارز استکبار جهانی است.

وی با اشاره به منفعت‌طلبی آمریکا و کشورهای اروپایی، ادامه داد: هیچ پیمانی مثل برجام به نفع آمریکا نبود؛ با این وجود به مفاد آن نیز عمل نکردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با بیان اینکه خیانت به دوستان در سلول آمریکا است، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هزینه مقاومت خیلی کمتر از سازش است.

وی با تأکید بر اینکه بزرگترین افتخار پیامبر اکرم(ص) این است که با استفاده از اصول آرمانی یک خانواده واحد جهاتی تشکیل داده است، گفت: منشور جنگ پیامبر اکرم(ص) تدوین شده و از بسیج دانشجویی انتظار می‌رود نسبت به انتشار آن اقدام نماید.

انتهای پیام
captcha