تخصیص ۱۰ درصد از اعتبارات استان اردبیل به زیرساخت‌های گردشگری
کد خبر: 4174014
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

تخصیص ۱۰ درصد از اعتبارات استان اردبیل به زیرساخت‌های گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تخصیص حدود ۱۰ درصد از اعتبارات استانی ۱۴۰۲ برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری خبر داد.

جلسه دیدار مدیرکل میراث با مسئولان اردبیلیبه گزارش ایکنا، به نقل از میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، ۱۶ مهرماه گفت: ۱۰ درصد از اعتبارت استانی سال ۱۴۰۲ برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: از اعتبارات سال ۱۴۰۲ مبلغ ۶۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های گردشگری استان تخصیص یافته است که این مبلغ معادل ده درصد از کل اعتبارات تملک دارایی استان را تشکیل می‌دهد.

وی تاکید کرد: این در حالی است که طبق قانون بودجه ۱۴۰۲، شورا‌های برنامه‌ریزی استان‌ها برای تخصیص ۵ درصد از اعتبارات به زیرساخت‌های گردشگری موظف شده‌اند و تخصیص بیش از آن نشان دهنده اهتمام ویژه استان برای توسعه صنعت گردشگری است.

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه استان اردبیل یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور محسوب می‌شود و با توجه به نیاز استان برای ایجاد زیرساخت‌های بیشتر، انتظار می‌رود که اعتبارات ملی نیز همانند اعتبارات استانی در زمینه زیرساخت‌های گردشگری با افزایش محسوسی مواجه شوند.

انتهای پیام
captcha