آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4173332
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا برگزار شد.

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل، 13 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، عوض قاسمی خادمی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان اردبیل و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل برگزار شد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این آیین وظیفه مهم سازمان تبلیغات اسلامی در کنار تصدی‌گری جریانات فرهنگی را، راهبری فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی در جامعه عنوان کرد.

جعفرزاده بر ضرورت تدوین محتوای فرهنگی مطابق با نیاز روز جامعه تأکید کرد: انتظار مردم جامعه از روحانیون و فعالان فرهنگی و تبلیغی، بیان محتوای پربار به روز و نوین بوده و این امر در تأثیرگذاری تبلیغ نقش مهمی دارد.

گفتنی است در این آیین از خدمات ۲۰ ساله حجت‌الاسلام انور قاسمی تقدیر و طی حکمی حجت‌الاسلام محمدباقر غلامی به‌عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام
captcha