راهیابی فیلم «خانه اکبر» به مرحله داوری جشنواره فیلم کلیبر
کد خبر: 4172340
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

راهیابی فیلم «خانه اکبر» به مرحله داوری جشنواره فیلم کلیبر

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: فیلم کوتاه «خانه اکبر» به کارگردانی رضا جمالی و تولیدشده در کانون فرهنگی هنری الهادی به مرحله نهایی داوری جشنواره فیلم روستایی و عشایری کلیبر راه یافت.

مصطفی آمون مدیر ستاد کانون فرهنگی هنری مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از فهما اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، هشتم مهرماه با اعلام این خبر گفت: فیلم کوتاه «خانه اکبر» به کارگردانی رضا جمالی و تولید شده در کانون فرهنگی هنری الهادی به مرحله نهایی داوری جشنواره فیلم روستایی و عشایری کلیبر راه یافت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این اثر در سال ۱۴۰۱ به همت کانون فرهنگی هنری الهادی تولید شد و تاکنون در جشنواره‌های مختلف موفق به دریافت جایزه شده است.

وی اذعان کرد: سومین جشنواره سراسری فیلم روستایی و عشایری کلیبر از ۱۱ الی ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۲ در شهرستان کلیبر برگزار می‌شود و برگزیدگان نهایی نیز معرفی خواهند شد.

آمون اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش مسابقه، جنبی و مهمان با هدف تبیین و ترویج فرهنگ، سنن و آداب و رسوم بومی روستائیان و عشایرمنطقه، نقش روستائیان و عشایر در تبیین و ترویجِ ارزش‌های اسلامی و اخلاقی، نقش روستائیان و عشایر در تبیین و ترویجِ عفاف و حجاب، نقش روستائیان و عشایر در دفاع مقدس، نقش آئین‌ها و رسوم بومی روستائی و عشایر در زندگی امروزه آنها، تبیین نقش و جایگاه روستائیان و عشایر در رشد تولید، و اشتغال و خوکفایی کشور، تبیین نقش و جایگاه روستائیان و عشایر در جذب گردشگر، سبک زندگی، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت در خانواده روستایی و عشایر، تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه روستایی و عشایر برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha