اعزام کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به روستای قلعه‌جوق
کد خبر: 4172246
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

اعزام کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به روستای قلعه‌جوق

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام کاروان سلامت و خدمات بشردوستانه به روستای قلعه جوق خبر داد.

جمعیت هلال احمربه گزارش ایکنا، به نقل از هلال احمر اردبیل، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، هشتم مهرماه، با بیان این مطلب اظهار کرد: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل با شرکت تیم سحر و با حضور پزشکان داوطلب و با شرکت اعضای داوطلبان، امدادگران و جوانان با هدف خدمت رسانی به مردم به روستای قلعه‌جوق اعزام شدند.

وی ویزیت ۲۴۰ نفر از اعضای این روستا را یادآور شد و افزود: ویزیت رایگان توسط دو پزشک داوطلب(کارشناس مامایی و کارشناس شنوایی سنجی و بینایی‌سنجی) انجام شد به طوری که این افراد تحت ویزیت رایگان، داروی رایگان، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، خدمات درمانی برای زنان و سالمندان نیز صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این سفر از افتتاح خانه هلال روستای قلعه‌جوق خبر داد و گفت: همچنین در این کاروان اعزامی تیم سحر برنامه‌های متنوعی، چون مسابقات طناب‌کشی، ایستگاه نقاشی، ایستگاه کنترل خشم و استرس، مانور پناه‌گیری و تخلیه اضطراری را نیز اجرا کرد.

قویدل ضمن قدردانی از تمامی عوامل اجرایی کاروان سلامت گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل با هدف انجام خدمات عام المنفعه و بشردوستانه و ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق محروم اعزام می‌شود.

انتهای پیام
captcha