ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی نیر برگزار شد
کد خبر: 4171161
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی نیر برگزار شد

ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.

ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی نیربه گزارش ایکنا، به نقل از فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی نیر با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارم مهرماه در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.

حجت‌الاسلام آیت نعمتی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اجرایی شدن طرح نماد در راستای پیشگیری از آسیب و مراقبت‌های اجتماعی دانش آموزان نقش به‌سزایی داشته است.

وی از اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر خواست تا برای اجرایی نمودن این طرح در مدارس اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نعمتی در ادامه سخنان خود، ضمن ابراز نارضایتی از سازمان تبلیغات اسلامی استان در معرفی رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: تاخیر در معرفی مسئول شهرستان نیر موجب شده است تا در ارایه برنامه‌های قرآنی و مذهبی با مشکلات متعددی در سطح شهرستان مواجه شویم که نمونه بارز آن عدم معرفی طلبه به اداره آموزش و پرورش برای اجرایی شدن طرح امین بوده است.

وی در ادامه جلسه در خصوص فعالیت‌های حوزه قرآنی کریم در سطح شهر و روستا گفت: در این خصوص دارالقرآن کریم شهرستان با هماهنگی دفتر امام جمعه فعالیت‌های خوبی انجام داده است، اما در صورت همکاری با دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های دولتی با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد رشد و شکوفایی این حوزه معنوی خواهیم شد.

نعمتی از ناحیه مقاومت بسیج، ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و هماهنگی دارالقرآن کریم شهرستان خواست تا جلسات محافل انس با قرآن و آموزش قرآن کریم در سطح شهرستان منظم برگزار شود.

انتهای پیام
captcha