همایش تجلیل از مربیان قرآن در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4161894
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
با حضور آیت‌الله عاملی؛

همایش تجلیل از مربیان قرآن در اردبیل برگزار شد

مدیرعامل موسسه قرآنی نور مبین اردبیل از برگزاری همایش تجلیل از مربیان قرآن با حضور آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خبر داد.

همایش تجلیل از مربیان قرآن در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عادل جعفری، مدیرعامل موسسه قرآنی نور مبین اردبیل، ۲۰ مردادماه با اعلام این خبر تصریح کرد: همایش تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برای دومین بار در موسسه قرآنی نور مبین اردبیل برگزار شد.

وی به معیار و شاخص‌های انتخاب مربی برتر اشاره کرد و افزود: سوابق کار و تدریس، مدارک تحصیلی و قرآنی و نیز استفاده از روش‌های نوین قرآنی از معیار‌های انتخاب مربی برتر جهت تجلیل در این همایش بود.

مدیرعامل موسسه قرآنی نور مبین اردبیل به تجلیل از ۳۰ نفر از فعالان قرآنی در همایش اشاره کرد و افزود: ۱۳ نفر از مربیان قرآن فعال، ۷ نفر از مدریان موسسات برتر قرآنی، ۳ نفر از فعالان طرح قرآنی سمیر و ۷ نفر از مسئولین غرفه‌های برتر نمایشگاه قرآن و عترت در همایش تجلیل از فعالان قرآنی مورد تجلیل قرار گرفته و با لوح سپاس و هدایایی از آنان تقدیر شد.

جعفری افزود: انتخاب مربیان برتر طبق سنوات گذشته مطابق با معیار‌ها و شاخص‌های انتخاب مربی نمونه توسط ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دارالقرآن الکریم و اتحادیه موسسات قرآنی ارزیابی، انتخاب و به موسسه قرآنی نورمبین اردیبل معرفی شده بودند.

انتهای پیام
captcha