آغاز به‌کار مجدد بنیاد دائره‌المعارف اردبیل
کد خبر: 4158107
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

آغاز به‌کار مجدد بنیاد دائره‌المعارف اردبیل

جلسه هیأت امنای بنیاد دائره‌المعارف استان اردبیل با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل برگزار شد.

آغاز به‌کار بنیاد دائره‌المعارف اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، جلسه هیأت امنای بنیاد دائره‌المعارف استان اردبیل با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل برگزار شد. آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، سوم مرداد ماه در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام نوروزی، مدیر قبلی بنیاد تصریح کرد: باید فعالیت‌های پژوهشی و فرهنگی بنیاد دائره‌المعارف اردبیل با استفاده از ظرفیت محققان و اساتید توانمند استان با قوت و سرعت بیشتری تداوم یابد. 

عاملی تدوین تاریخ سیاسی و فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل را از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی و مطالعاتی بنیاد دانست که باید در دوره مدیریت جدید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با خرسندی از حضور اعضای جدید هیئت امنای بنیاد دائره‌المعارف استان اظهار امیدواری کرد: مدیریت جدید با تدبیر و درایت و برنامه‌ریزی مناسب و قوی و با بهره‌گیری از توان علمی پژوهشگران و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط بتواند امور بنیاد را به نحو احسن پیش ببرد.

انتهای پیام
captcha